My Rainbow

Salji

Thursday, November 10, 2011

Aku juga punya PERASAAN

Hmm..
Pedih + terluka jugak hati ni bila ade insan lain nk mencurah n mengadu resah pd kekasih hatiku..
Hmm.. kalo ye pon hati awak terluka ke kecewa ke kat org lain..
tp please jgn cari dia.. aku xdpat nk tahan prasaan aku..

Yes.. maybe aku over acting.. tp itu soal hati.. aku mmg cemburu.. sgat cemburu.. sebab aku tergugat..
Ya memang aku tergugat..
sbb aku xcantik + hodoh + buruk..
dan sebab kamu semua cantik + jelita + menawan..

Aku bukan tandingan kamu semua.. aku kalah atas segala itu...
Thats why aku nk mintak tlg.. jgan cari dia.. sbb aku hanya punya dia..

Tp.. if dia pilih kamu kerana hati dia cinta kamu,, aku akan pasrah dan menjauhi kalian...
Yang aku tahu.. Aku hanya cinta dia... Tanpa dia aku mungkin mati..

Dan buatmu yang ku beri cinta..
jika kau ikhlas mencintaiku.. Ku mohon kesetiaan darimu.. xsanggup aku bkongsi cinta darimu..
at least, not while im still alive..

No comments:

Post a Comment