My Rainbow

Salji

Thursday, March 8, 2012

Kecewa kali ke berape entah!!

Hmm.. kan susah.. dan tambah kecewa.. bila hati ni serious mahu.. & yakin boleh.. tapi hancur musnah keyakinan tuh bila pihak sebelah sane x setuju!!

"Aku bagai perigi mencari timba..."

Jadi ape harus ku buat.. untuk bertunang aku kena tunggu 1 tahun!! macam lah bertunang tu pakai duit 10 ribu!!! & untuk ijab kabul.. aku kene tunggu 2 tahun..!! macam lah nak bagi hantaran tinggi2 kat aku!!

Sangat kecewa.. dan bertambah kecewa.. Jadi.. aku cuba pujuk hati.. tak perlu fikir & ambil pusing pasal dia.. Ada baiknya aku cari & kumpul duit sendiri dulu.. moga x menyusahkan orang laen.. xperlu tanggung aku dah..

Cuma hati ni memang terasa.. Berapa kalilah hati ni perlu disakiti.. Kalau aku bersuara.. Mungkin pihak dia akan fikir.. aku tak memahami keadaan dia.. yang belum bekerja.. belum mampu tanggung aku kot.. hmm.. entah la.. aku x harap pon hantaran 10k ke atas bagai.. aku hanya mahu hubungan yang halal.. sebagai seorang isteri.. yang mampu menyenangkan hati si suami..

Tapi.. jika bukan itu mahu dia.. aku x mampu.. sangat xmampu berbuat apa2.. Sedih sungguh...

No comments:

Post a Comment