My Rainbow

Salji

Saturday, September 17, 2011

Impian ~

Hello !
Jumpa lagi ek..

Bila bicara pasal impian. Of course la Kahwin first place dalam list..
Then the next thing yang aku mau.. Kereta + Rumah..

Hurmm.. So.. Aku da decide mau beli kereta apa awal tahun depan..
PERSONA ~
Bagi aku kereta ni ok and luas.. Bole bawa family r paling best kan..

Then.. Rumah pulak.. tadi aku round mse tggu abg pegi kenduri..
aku nampak rumah yang cantik jugak la.. Aku letak harga rumah tu dlm 160K la..
Berkenan ~ tapi apakan daya kan..
Jadi.. After ni.. aku nak keje sungguh2 sementara masih muda ni.
Aku nak hidup aku smpurna la.. if x pon.. aku nk ada asset ni semua.
Kalo time umur da meningkat da susah la kan nak menyimpan ~
Jadi aku amik tindakan by now okey.

P/S : Usaha.. Usaha.. Usaha.. !

0_^

No comments:

Post a Comment