My Rainbow

Salji

Saturday, September 17, 2011

Sayang .. Love Kamu Muach3..

Hari ini , Sabtu (17.09.2011)

Cuti la ari ni.. esok pown cuti jugak kes forward cuti "Hari Malaysia' .
Hmm.. So, Isnin ni akan masuk keje kat tempat baru.
Company engineering. . aku jadi "Procurement Assistant' gitu taw...
Hopefully aku bole kerja baik2.. =)

Hmm.. Jap ag maybe jam 11 pg kot.
Aku nak pegi jalan2 ngan cinta hatiku.
Guna kereta abah.. kereta aku xde lagi ok !
Belum proceed.. Hahahaa

Xau la kami nak pegi mana. . .
Since lepas ni kitorang tau da susah mau keluar sesama sebab aku akan start kerja kat tempat laen daa . .
Sebelum ni aku keje kat opis terbuka. So pakwe aku selalu singgah kat opis aku tu..
Happy bila dia ada kat sisi . . .

Kalo la kami bole cepat kawen !
Mesti setiap masa aku bersama dia . . .

^_6

No comments:

Post a Comment